PARTICULIER EN OF ZAKELIJK

Wijze van beloning

Bij ons kantoor staat niet het product maar de (wijze van) dienstverlening voorop. In het eerste gesprek zal dan ook niet per definitie een verzekeringsproduct of dienst centraal staan. Wij stellen de mens centraal!
Waar bent u naar op zoek? Wat verwacht u van ons? Hoe wilt u bediend worden? Als de verwachtingen over en weer duidelijk zijn en wij hebben uw persoonlijke situatie duidelijk in beeld komen wij tot een oplossing. Indien dit een verzekeringsproduct is bieden wij deze netto aan. Dat betekent dat in de premie geen provisie meer is verwerkt! 

Onder maatschappelijk verantwoord ondernemen verstaan wij dat wij altijd bereidt zijn het abonnementstarief aan te passen mocht uw situatie daarom vragen. 

 uw partner in vertrouwen

Samen bouwen we aan uw financieel sterk 'huis'!

Hieronder vindt u een niet volledige opsomming van onze abonnementsvormen.

Basis Particulier

€ 17,50 per maand
  • verwerken van uw polis-aanvraag of mutatie
  • informeren en adviseren over wezenlijke wijzigingen in essentiële productinformatie
  • online inzien van uw polissen

Full Service Particulier

€ 27,50 per maand
  • naast de diensten van Basis bovendien:
  • adequate en kostenloze schade-begeleiding (incl. expertise)
  • bezoek van een adviseur aan huis (op uw aangeven)
  • één gratis advies-uur per jaar (voor niet genoemde diensten)

Full Service + Particulier

€ 45,- per maand
  • naast de diensten van Basis en Full Service bovendien:
  • verzorgen belastingaangifte
  • hypotheek onderhoudsabonnement

Zakelijk

vanaf 45,- per maand (afhankelijk van bedrijfsomvang en grootte. Eenmanszaak en ZZP gereduceerd tarief.
  • verscheidenheid aan diensten en mogelijkheden. Sterk afhankelijk van bedrijfsvorm en grootte. In een persoonlijk gesprek nemen wij dit graag met u door.
J.J. Meijer Assurantiën maakt gebruik van cookies op haar website Accepteren Meer informatie